Zelf de volledige controle!

Beheer je vastgoedportefeuille professioneel en overzichtelijk met Fortea Connect.

Vraag een demo aan
Vastgoedeigenaar

Vastgoedeigenaar

Van huurfacturen tot schades en van contracten tot opleverrapporten, met Fortea Connect beheer je zelf al je verhuurde objecten overzichtelijk en professioneel. Onze software automatiseert de werkzaamheden en ontzorgt volledig. Je bespaart met Fortea tijd en geld, houdt overzicht, informeert en optimaliseert het gehele verhuurproces. Met onze financiële overzichten en rapportages is vastgoedbeheer een eitje!

Het beheren en verhuren van uw panden moet zoveel mogelijk passief en geautomatiseerd zijn, juiste documentatie en informatieverwerking is daarbij belangrijk. Onze software detecteert automatisch betaalde huren en verwerkt deze binnen uw account.

Benieuwd naar een demo? Neem vrijblijvend contact met ons op.

Dashboard

Ons dashboard geeft een overzichtelijk beeld van al uw verhuurde objecten. In één oogopslag weet u welke taken of schades zijn gemeld, welke facturen betaald of onbetaald zijn, hoeveel het maandelijkse resultaat is en welke (huur)facturen geautomatiseerd klaar staan om te versturen. Dat zijn slechts enkele functies binnen Fortea Connect.

Daarnaast kunt u uw huurders tevens een inlog sturen zodat ze inzicht hebben in verstuurde huurfacturen, schades of issues kunnen melden. Zo houd u uw huurders betrokken en komen meldingen binnen één systeem binnen. Dus geen losse e-mail, whatsapps en telefoontjes meer maar werken in één online systeem.

Dashboard

Functionaliteiten samengevat

Dashboard voor vastgoedeigenaar en huurders

Overzichtelijk dashboard met alle belangrijke informatie

Overzicht per object

Gedetailleerd overzicht van elk verhuurd object

Huurovereenkomsten

Digitaal beheer van alle huurovereenkomsten

Geautomatiseerde facturatie

Automatische generatie en verzending van huurfacturen

Relatiebeheer

Centraal beheer van alle relaties en contactpersonen

Bankkoppelingen en transactiesverwerking

Automatische verwerking van betalingen en transacties

Huurafschriften

Automatische generatie van huurafschriften

Sleutelbeheer

Digitaal beheer van sleutels en toegang

Automatiseren en digitaliseren

Fortea Connect zal zaken omtrent de verhuurde objecten digitaliseren en automatiseren. Zo maakt de software automatisch de te versturen huurfacturen eruit, geeft het systeem aan wanneer er een CV ketel gekeurd dient te worden. Huurders kunnen online een schademelding in het systeem registreren waardoor deze makkelijk beheert kan worden.

Fortea Connect heeft een dossier per verhuurd object, dat is handig omdat alle informatie van voormalige- en huidige huurders, huurovereenkomsten, problemen, reparaties of schades, geinde huren of andere gebeurtenissen inzichtelijk zijn. Nooit meer zoeken naar informatie maar één overzichtelijk systeem waarmee je tijd en ergernissen bespaart. Laat Fortea je verrassen en neem contact met ons op.

Vraag vrijblijvend informatie aan en start met Fortea!

Ontvang een e-mail met aanmeld informatie en we ontzorgen je!

Neem contact op