Je huurders een eigen portal

Geef je huurders 24/7 toegang tot hun eigen portal met Fortea Connect.

Vraag een demo aan
Portal huurders

Portal huurders

Je huurders hebben een eigen portal om in te loggen. Daar hebben ze inzicht in verstuurde huurfacturen en of deze reeds betaald zijn. Schades kunnen online gemeld worden en de status wordt weergegeven. Veranderen contactgegevens of emailadressen? Dan heeft de huurder de mogelijkheid om deze veranderingen online door te geven.

We proberen huurders met Fortea Connect zoveel mogelijk te motiveren om online te communiceren. Zo blijft alle communicatie gecentreerd binnen Fortea zodat er geen losse e-mails, whatsapps en telefoontjes ongeregistreerd blijven. Zo bespaar je als vastgoedeigenaar of beheerder tijd en indirect geld. Fortea Connect zorgt ervoor dat digitaal en juridisch correct gearchiveerd wordt zonder dat gegevens verloren gaan. Zo houdt je de totale controle over alle processen.

Schades of issues online laten melden door huurders

Onze software biedt de mogelijkheid om schades, reparaties of andere issues online te laten melden door huurders. Online wordt de melding op adres geregistreerd, uit handen gegeven en verwerkt. De melding kan ondersteund worden met een video of foto's die gemakkelijk met de telefoon door huurders gemaakt kunnen worden.

Doordat meldingen online gebeuren heeft u op uw dashboard overzicht over openstaande taken en kunt u deze met één druk op de knop doorzetten naar derden. Dat scheelt tijd!

Schades of issues online laten melden door huurders
Een huurdersportaal bevordert vertrouwen en tijdige betalingen

Een huurdersportaal bevordert vertrouwen en tijdige betalingen

Door ons huurdersportaal stuurt u huurders indien gewenst een eigen inlog. Hiermee wordt uw huurder betrokken en bied u mogelijkheden tot het doen van meldingen 24/7. Doordat uw huurder geautomatiseerd een huurfactuur ontvangt blijkt dat huurders hierdoor sneller hun facturen betalen.

Daardoor hoeft u er minder snel achteraan te mailen of te bellen. Betaalt een huurder toch te laat? Met een druk op de knop verstuurt Fortea Connect een betalingsherinnering.

We maken u het graag makkelijk en bieden bewezen oplossingen.

Automatiseren en digitaliseren

Fortea Connect zal zaken omtrent de verhuurde objecten digitaliseren en automatiseren. Zo maakt de software automatisch de te versturen huurfacturen eruit, geeft het systeem aan wanneer er een CV ketel gekeurd dient te worden. Huurders kunnen online een schademelding in het systeem registreren waardoor deze makkelijk beheert kan worden.

Fortea Connect heeft een dossier per verhuurd object, dat is handig omdat alle informatie van voormalige- en huidige huurders, huurovereenkomsten, problemen, reparaties of schades, geinde huren of andere gebeurtenissen inzichtelijk zijn. Nooit meer zoeken naar informatie maar één overzichtelijk systeem waarmee je tijd en ergernissen bespaart. Laat Fortea je verrassen en neem contact met ons op.

Vraag vrijblijvend informatie aan en start met Fortea!

Ontvang een e-mail met aanmeld informatie en we ontzorgen je!

Neem contact op