Taken en issues

Beheer schades en taken efficiënt

Vraag een demo aan
Taken of issues

Taken of issues

Er wordt onderscheid gemaakt tussen "taken" en "issues". Issues zijn schades die online gemaakt kunnen worden door je huurders. Uit een issue kunnen meerdere taken uitkomen. Deze taken breng je onder bij een issue en zet je online uit naar verschillende partijen eventueel. Je houd je huurder online op de hoogte van de vooruitgang.

Geen vergeten whatsapps, telefoontjes of e-mails meer. Zo wordt communicatie gelogd en zijn alle betrokkenen op de hoogte.

Per issue heb je een dossier waarin je communicatie, bestanden, prioriteiten en natuurlijk de vooruitgang bijhoud. In één oogopslag zie je welke taken en issues nog openstaan en waar actie gewenst is.

Herhaal taken periodiek

Bepaalde taken komen met regelmaat terug. Denk bijvoorbeeld aan keuringen van een CV-ketel, onderhoud, inspecties, schoonmaak of vervanging brandveiligheid, periodieke controles in studentenpanden of anders. Deze taken kan je periodiek inplannen zodat ze elke week, maand, kwartaal of jaar terugkomen om uit te voeren.

Zo verkleinen we de kans dat taken niet worden uitgevoerd of per ongeluk worden vergeten. Zo laat je Fortea Connect voor je denken.

Herhaal taken periodiek
Taken of schades koppelen aan derden

Taken of schades koppelen aan derden

Nadat er online een schade of issue wordt gemeld kan je de taken die daaruit voortkomen koppelen aan een medewerker, extern bedrijf of andere derde. Zo wordt de taak gekoppeld aan zijn agenda en/of wordt hij op de hoogte gehouden per email dat er iets speelt dat zijn aandacht vraagt.

Ideaal voor vastgoedbeheerders of eigenaren die 100% de controle willen houden en gelogd willen hebben wat belangrijk is. Heeft de derde partij een taak uitgevoerd of schade opgelost? Dan kan hij of jij dit simpel online loggen en de status aanpassen naar "afgerond".

Vraag vrijblijvend informatie aan en start met Fortea!

Ontvang een e-mail met aanmeld informatie en we ontzorgen je!

Neem contact op