Beheer portefeuilles
Beheer portefeuilles van derden efficiënt en transparant met Fortea Connect.
Vastgoedbeheerder / makelaar
Het portal voor vastgoedbeheerders zorgt ervoor dat u de portefeuilles van derden beheert zonder zorgen. Switch snel naar verschillende portefeuilles en stuur de vastgoedeigenaar een inlog zodat hij zijn eigen panden inzichtelijk heeft. Inkomsten, uitgaven, beheerkosten en taken/issues worden in het beheerproces meegenomen, net als vele andere zaken als automatisering van te versturen huurfacturen of het uitzetten van terugkomende zaken als keuring van CV-ketels of vernieuwen van huurcontracten.
Fortea Connect is ontwikkeld voor vastgoedbeheerders en makelaars die efficiënt willen werken, hun klanten willen betrekken en door automatisering veilig willen werken waarbij service in hoog vaandel staan. Neem vrijblijvend contact met ons op voor een demo.
Functionaliteiten samengevat
Dashboards voor beheerder, eigenaren en huurders
Overzichtelijke dashboards voor alle betrokken partijen
Overzicht per object of portefeuille
Gedetailleerd overzicht van objecten en portefeuilles
Huurovereenkomsten
Digitaal beheer van alle huurovereenkomsten
Geautomatiseerde facturatie en herinneringen
Automatische facturatie en herinneringssysteem
Relatiebeheer
Centraal beheer van alle relaties en contactpersonen
Bankkoppelingen en transactieverwerking
Automatische verwerking van betalingen en transacties
Huurafschriften en beheerkosten verrekening
Automatische generatie van huurafschriften en kostenverrekening
Sleutelbeheer
Digitaal beheer van sleutels en toegang
Eigen dashboard voor uw klant
Uw klant vertrouwt u het beheer van zijn panden toe. Dat vertrouwen groei als u Fortea Connect gebruikt. Uw klant heeft indien gewenst een eigen inlog om de gang van zaken omtrent objecten in te kunnen zien zoals te versturen of openstaande facturen, schades en taken, beheerkosten en verrekeningen om enkele voorbeelden te noemen. Door uw klant inzicht te geven ontvangt u minder vragen er telefoon of email en kunt u uw focus houden op het beheer.
Door de transparantie van Fortea voelt uw klant zich volledig betrokken bij processen en heeft ten alle tijde inzicht en antwoord op zijn vragen.
Automatiseren en digitaliseren
Fortea Connect zal zaken omtrent de verhuurde objecten digitaliseren en automatiseren. Zo maakt de software automatisch de te versturen huurfacturen eruit, geeft het systeem aan wanneer er een CV ketel gekeurd dient te worden. Huurders kunnen online een schademelding in het systeem registreren waardoor deze makkelijk beheert kan worden.
Fortea Connect heeft een dossier per verhuurd object, dat is handig omdat alle informatie van voormalige- en huidige huurders, huurovereenkomsten, problemen, reparaties of schades, geinde huren of andere gebeurtenissen inzichtelijk zijn. Nooit meer zoeken naar informatie maar één overzichtelijk systeem waarmee je tijd en ergernissen bespaart. Laat Fortea je verrassen en neem contact met ons op.
Vraag vrijblijvend informatie aan en start met Fortea!
Ontvang een e-mail met aanmeld informatie en we ontzorgen je!